Naast online kunt u uw klacht ook op de volgende manieren indienen:
- Schriftelijk - Gebruik hiervoor het formulier per post [pdf]
- Telefonisch - Bel ons op 088 - 000 89 00
Een klacht is voor ons: als u niet tevreden bent over het handelen van Yvastgoed. Zo kan het dat wij u niet netjes behandelen, dat we niet volgens afspraak terugbellen of dat u het niet eens bent met ons beleid.
Na het indienen van uw klacht
Een medewerker van de afdeling Klachten en procesverbetering neemt contact met u op. U kunt dan precies vertellen wat er is gebeurd. Deze medewerker wordt uw aanspreekpunt over de klacht. De termijn is als volgt:
- Binnen 2 werkdagen: een medewerker neemt contact met u op.
- Binnen 5 werkdagen: u krijgt een inhoudelijke reactie en u hoort hoe het nu verder gaat
- We proberen om binnen 7 weken met u tot een oplossing te komen.
U komt er niet uit met Yvastgoed
Komen wij er samen niet uit dan kunt u naar de Geschillencommissie of naar de Huurcommissie. De Huurcommissie gaat bijvoorbeeld over de huurprijs, de servicekosten, huurverhoging en onderhoud. U kunt ook een rechtszaak beginnen maar dit is vaak duur en kost veel tijd. Vraag dus eerst advies, bijvoorbeeld van een rechtswinkel of juridisch loket.